Ocena przydatności infolinii 17

Czy złożenie zamówienia w naszym sklepie poprzedził telefon Państwa na numer naszej infolinii, a jeśli tak, to czy uzyskane informacje uprościły dokonanie zakupów?

/Prosimy o dodanie odpowiedzi poniżej - w formie komentarza/

Powrót do pełnej listy pytań - tutaj

Komentarze do wpisu (17)

7 września 2016

O co tu pytać. Dla mnie wszystko było jasne. Zamówiłem towar i otrzymałem go.

8 września 2016

wszystko co trzeba jest na Państwa stronie. Jak dla mnie jest to czytelne i zrozumiałe :)

12 września 2016

Nie korzystałem z niej, więc mi nie była przydatna

12 września 2016

Nie dzwoniłem, ale dopytałem o termin wysyłki na chacie on-line. Zaraz mi odpisali.

16 września 2016

Do dobrze ze mają infolinię. Choć osobiście nie korzystałem z pomocy, to zwracam uwagę na to, czy mam możliwość, aby dopytać o szczegóły.

20 września 2016

nie, nie dzwoniłem

27 września 2016

Kojarzę, że wcześniej był już ten numer telefonu do konsultanta. Ja nie dzwoniłem.

4 października 2016

Dla upewnienia się zadzwoniłem - odebrał miły pan, który przekonał mnie jeszcze co do wyboru ekogroszku.

11 października 2016

Nie dzwoniłem, bo to już moje kolejne zakupy w tej firmie.

12 października 2016

za pierwszym razem dzwoniłem.

20 października 2016

Dobrze że jest taka opcja, że można też uzyskać informacje przez telefon.

21 października 2016

Nie korzystałam z infolinii.

24 października 2016

Jak to mówią, kto pyta nie błądzi.

3 listopada 2016

Od razu widać, że firma zadbała o każdy szczegół, telefon jak najbardziej przydatny.

23 stycznia 2017

Jeśli ktoś czegoś nie wie, nie widzi, to nich pyta o szczegóły

9 lutego 2017

Nie dzwoniłem, zaufałem im na podstawie tego co piszą.

26 lutego 2017

W razie wątpliwości służą radą

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl